Hvorfor alle ledere er ens

Fordi, som du tror jeg, de har vigtige målgrupper, hvis adfærd hjælpe eller hindre dem i at nå deres organisatoriske mål.
Men selv i deres egen bedste interesse, også involverer få sig i deres pr indsats i det omfang, de burde.
Resultatet kan være en PR-program, der overemphasizes ting som særlige begivenheder, media forbindelser eller kommunikation taktik, uden en grundlæggende, realistisk plan for at levere den vigtigste publikum opførsel de behøver for at lykkes.
Jeg taler om adfærd, der fører til stærk fællesskabsstøtten; øget gentage køb; voksende kapitalindskud; positive forbrugernes reaktion; højere medarbejder opbevaring priser; sundere relationer med overenskomstforhandlinger enheder; Lovgiverne ser organisationen som en central aktør i business eller velgørende samfund; konkurrenter med en modstræbende men sund respekt for din operation, og leverandører nogensinde mere ivrige efter at holde din gode vilje.
Hvis dette lyder som noget du kan lide, Sørg for din pr hold gælder en grundlæggende forudsætning, som denne ene til din enhed operativsystem prioriteter: folk handle på deres egen opfattelse af fakta før dem, der fører til forudsigelige adfærd om der kan gøres noget. Når vi opretter, ændrer eller forstærke denne udtalelse ved at nå, at overtale og flytter til ønsket-handling netop de mennesker hvis opførsel påvirker organisationen mest, pr mission er fuldført.
Payoff for din afdeling, division eller afdeling vil være en pr indsats temmelig meget i sync med hvor du vil hen.
For vægt, jeg gentager-fra get-go, du skal sigte din indsats helt og holdent på dem uden for grupper af personer, hvis adfærd virkelig påvirker din organisation. Kort sagt, du har brug for en plan, der hjælper med at overtale disse interessenter til din tankegang, forhåbentlig flytte dem til at træffe foranstaltninger, der fører både til din succes og for din organisation.
Hvor begynder det hele? Med en omhyggelig, prioriterede liste over de vigtigste eksterne mÃ¥lgrupper. Efterfulgt af interaktion med publikum medlemmer, designet komplet med spørgsmÃ¥l til at opsnuse opfattelser af organisationen. “Har du hørt om os? Hvad synes du om vores produkter, tjenester og vores forvaltning? Har du haft omgang med vores folk? Var de tilfredsstillende? Tricket er at lytte nøje for tegn pÃ¥ negativitet. Er der falske antagelser derude? Hvor omkring unøjagtigheder, misforstÃ¥elser eller rygter, hver potentielt sÃ¥rende og kræver afklaring handling.
Det er derfor de svar du samle er rødt kød, når du begynder at oprette dit korrigerende pr mål. For eksempel, korrigere denne unøjagtighed, erstatte den falske antagelse med sandheden eller spike det urimelige rygte hurtigst muligt.
Findes der strategier designet til at vise dig hvordan du opnå dit nye mål? Absolut, men kun tre når det drejer sig om opfattelser og meninger. Du kan oprette opfattelse/mening hvor ingen eksisterer, kan du ændre eksisterende opfattelse, eller du kan styrke det. En advarsel her: Sørg for strategien du vælger flyder naturligt fra din helt nye pr mål.
Måske forbereder det mest udfordrende skridt i vores problemløsning sekvens den faktiske korrigerende besked, du vil bruge til at forsøge at ændre opfattelse blandt medlemmer af målgruppen. Bo involveret med dine PR-medarbejdere, som de skriver beskeden. Tilfredsstille dig selv, det er ikke blot klart, men overbevisende og overbevisende som godt.
Dette er ikke en nem opgave, fordi som du gøre sagen for dit synspunkt, bør du holde to overvejelser i tankerne: one, ovenfor alle, dit budskab skal være troværdig og to, sjældent vil du ønsker at levere det i den høj profilerede måde udsendt over et nyheder , men foretrækker i stedet at gøre beskeden del af en anden almen interesse frigive, præsentation eller adresse.
Apropos kommunikation taktik, skal her du arbejde tæt sammen med din PR folk (og dit budget) ved en gennemgang af den brede vifte af sådanne taktik tilgængelige for dig. Alt fra forbruger møder, Medieinterviews, taler og nyhedsbreve til brochurer, pressemeddelelser, særlige begivenheder, breve til redaktøren og mange andre. Men hold øje på hvordan hver taktik stakke op om dens effektivitet i at nå folk som dem i din målgruppe.
Uundgåeligt, vil du spørgsmål om din indsats er det lykkedes at opnå dit pr mål. For at tilfredsstille dig selv, du og din PR personale skal re overvåge opfattelser blandt medlemmerne af denne målgruppe, og det betyder flere spørgsmål. Kun denne gang, den store forskel er, du er fokuseret kraftigt på tegn på fremskridt, dvs., tyder på, at opfattelser klart går i din retning.
Men tingene bevæger sig for langsomt for dig? Tilføje flere kommunikation taktik, og øge deres frekvenser, at fremskynde tingene op.
Ja, når det kommer til slags afgørende betydning uden for publikum opførsel, at hjælpe dem nå deres operationelle mål, tror jeg, alle ledere er faktisk både i indbydende sådan støtte.
udgangen


Udgivet

i

af

Tags:

Kommentarer

2 svar til “Hvorfor alle ledere er ens”

  1. frolep rotrem Avatar

    Fantastic blog! Do you have any tips and hints for aspiring writers? I’m planning to start my own website soon but I’m a little lost on everything. Would you recommend starting with a free platform like WordPress or go for a paid option? There are so many choices out there that I’m completely overwhelmed .. Any suggestions? Many thanks!

  2. froleprotrem Avatar

    Thank you for some other informative website. The place else may I get that kind of information written in such a perfect manner? I’ve a mission that I’m just now running on, and I’ve been on the glance out for such information.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *