Uanset hvem du er, eller hvor du er, du sandsynligvis føle væksten af touchscreen-teknologi. I dag flyver ofte Indtast flight oplysninger ved hjælp af selvbetjening kiosker og svæve gennem lufthavnen indtjekning overspringelse de ellers lange linjer. Travle mødre kan bruge bil touchscreen systemer for at finde retninger og kontrol lufttemperatur. Og forretningsfolk, der kræver meddelelse adgang til enhver tid investere i avanceret kommunikations-udstyr til at holde kontakten.

Uanset om det bruges af folk standsning af ATM til at få nogle hurtige kontanter eller støbning en afstemning, touchscreen teknologi er at tage ud, omdanne dagligdags opgaver til hurtig og bekvem erfaringer.

Teknologi appellerer til alle aldre og i en række forskellige brancher. Retail outlet butik merchandisers bruger touchscreen som en ny markedsføringsstrategi for at engagere forbrugere samtidigt med at levere oplysninger om produktet ved et tryk på en finger.

FAO Schwarz, for eksempel, har installeret 17-tommer Planar touchscreens som en del af en forbruger design center for den Hot Wheels Custom bilfabrik i sin New York butik. Ved hjælp af Planar touchscreen kiosk, kan shoppere tilpasse deres egen Hot Wheels biler med specielle farver, design, hjul og fælge.

Andre legetøjsproducenter udnytter touch teknologi hen til levere underholdende og lærerigt legetøj til børn, der er for ung til at have udviklet de motoriske færdigheder kræves for en almindelig computer.

Restaurationsbranchen også er at se fordelene ved touch-integreret POS systemer til forbedring af ordrebehandling tid. Let-at-bruge touchscreen-enheder aktiverer servere at indtaste mad ordrer hurtigere og mere præcist, øge den samlede madoplevelse.

Tableside enheder i restauranter giver kunderne et bredt udbud af underholdning og information, spille videospil eller surfe på nettet.

Andre industrier omfavne touchscreen teknologi omfatter bilindustrien (Biludlejning portaler, GPS-systemer), industrielle (Kontantautomater, gas station servicepumper) og sundhedspleje (ambulant oplysninger kiosker).

Modtagelig forbrugerne og faldende priser har aktiveret touch teknologi at udbrede dets rækkevidde på tværs af en bred vifte af markeder. Som følge heraf det gør stærk indhug som en primær måde for forbrugerne at få mere “in touch” med produkter, tjenester og oplysninger. -NU

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *